bbartek
Student

Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:15, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W związku z wieloma pytaniami nt. prezentacji, jak mają wyglądać, co jest oceniane itp pragnę zebrać kilka punktów - na podstawie doświadczeń po prezentacjach z 26 IV.
- my mieliśmy limit 12-13 slajdów,
- czas prezentacji 15 min,
- slajd nr 1: tytuł pracy, promotor, recenzent,
- slajd nr 2: spis treści z pracy (lub plan prezentacji pokrywający się z treścią naszej pracy),
- slajd ostatni: bibliografia,
- slajdy muszą być ponumerowane,
- jeśli piszemy o swoich pomiarach czy działaniach to unikamy wklejania zdjęć z internetu, bazujemy na swoich materiałach,
- nie umieszczamy tekstu na zdjęciach (wogóle mała ilość tekstu wskazana) - lepiej dopowiedzieć niż zmuszać publikę do czytania
- unikajcie mówienia językiem potocznym - mówicie do profesorów (cyt. Kurała ;p ),
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|